Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Snadné čtení

Informace ve snadném čtení

Jak se jmenujeme

Psychiatrická nemocnice Havlíčkův Brod.

 

Kdo jsme

Jsme psychiatrická nemocnice.

 

Co děláme

Léčíme duševně nemocné.

 

Koho léčíme

Léčíme dospělé pacienty a děti od 3 let, až na výjimky po předchozí domluvě. Jsou převážně z okresů Kraje Vysočina, Pardubického, Královéhradeckého a Středočeského.

 

Léčba

  • Délka léčby závisí na typu nemoci a jejím průběhu.
  • Léčba je u nás zdarma, platí ji zdravotní pojišťovna.
  • O pacienty se starají lékaři, sestry, psychologové a další odborníci. Všichni nosí jmenovky.
  • Při léčbě u nás je pacient ubytován na pokoji na některém z oddělení.
  • Prostředí nemocnice odpovídá potřebám léčby lidí s duševním onemocněním.
  • Nemocnici obklopuje rozlehlý park, určený k procházkám a odpočinku.
  • V areálu parku se nachází sportovní hřiště a stáje s koňmi a poníky.
  • V areálu nemocnice je také obchod s potravinami, klub pacientů a kaple.

 

Jak se s námi spojíte

- zavolejte nám telefonem na číslo: ☏ 569 478 111
- napište nám e-mail na adresu: 📧 podatelna@plhb.cz
- napište nám do datové schránky: 7jbev4a
- kontakty na vedení nemocnice: 👤 kontakty

 

Co s sebou do nemocnice

Doklady:

  • občanský průkaz
  • průkaz zdravotní pojišťovny

Dokumenty:

  • doporučení odborného lékaře-psychiatra nebo praktického lékaře
  • doklad o pracovní neschopnosti (neschopenku), pokud vám ho lékař dal
  • rozhodnutí soudu v případě omezení svéprávnosti
  • dokumenty z Úřadu práce

Oblečení:

  • domácí oblečení
  • boty na přezutí
  • noční košile nebo pyžamo
  • župan
  • spodní prádlo

Hygienické potřeby:

  • zubní kartáček
  • zubní pastu
  • mýdlo
  • šampón
  • toaletní papír
  • kapesníky
  • hřeben
  • věci na holení
  • hygienické vložky

Ostatní:

  • seznam léků, které užíváte
  • seznam léků, na které máte alergii; pokud nevíte, poraďte se se svým lékařem
  • kompenzační pomůcky, které používáte  - například brýle, berle, hole, naslouchadla

 

Co nesmíte mít:

  • ostré předměty jako jsou nože a nůžky
  • zbraně
  • alkohol a jiné drogy
  • nedoporučujeme vozit cenné věci - například šperky, hodně peněz, vkladní knížky, platební karty

 

Příjem pacienta

Probíhá na ambulanci centrálního příjmu pacientů.

Kontakt na domluvení příjmu pacienta:

- mobil

📱 773 743 516 (po-pá 7:00 - 14:30)

- telefon

☏ 569 478 300

- e-mail

📧 jelinkovapet@plhb.cz

- léčba zavislostí

📱 603 813 652

Po vyšetření lékař rozhodne, na které oddělení bude pacient přijat. Záleží to na jeho zdravotním stavu.

 

Lůžková oddělení

Máme celkem 23 lůžkových oddělení. Jsou označeny číslicemi, některé navíc i písmeny. Písmeno A znamená, že oddělení je umístěno v 1. patře pavilonu.

 

Návštěvy

Návštěvy pacientů jsou na většině oddělení možné kdykoliv - více zde.

 

Kde nás najdete

Sídlíme v okrajové části města Havlíčkův Brod, ulice Rozkošská 2322.

 

Jak se k nám dostanete

Přijedete autobusem (na Dopravní terminál)

  • Jeďte autobusem  linka  1, 2 , nebo 11 ze zastávky Dopravní terminál směr Perknov.
  • Vystupte na zastávce Psychiatrická léčebna.
  • Po výstupu bude nemocnice na stejné straně ulice.

 

Přijedete vlakem (na vlakové nádraží)

  • Jeďte autobusem  linka  1, 2, nebo 11 ze zastávky Dopravní terminál směr Perknov.
  • Dopravní terminál je před vlakovým nádražím.
  • Vystupte na zastávce Psychiatrická léčebna.
  • Po výstupu bude nemocnice na stejné straně ulice.

 

Přijedete autem na adresu Rozkošská 2322, Havlíčkův Brod

Od Kolína:

Po příjezdu do Havlíčkova Brodu jeďte po hlavní ulici, na 5. semaforech (vlevo obchodní dům Alej) zabočte vpravo do ulice Havlíčkova. Jeďte stále po hlavní ulici. Nemocnice bude po zhruba 1 km po pravé straně.

 

Od Humpolce a Jihlavy:

Po příjezdu do Havlíčkova Brodu na prvních semaforech jeďte směr Kolín. Na dalších semaforech jeďte rovně, až na 3. odbočte vlevo do ulice Havlíčkova(na pravé straně je obchodní dům Alej). Jeďte stále po hlavní ulici. Nemocnice bude po zhruba 1 km po pravé straně.

 

Od Žďáru nad Sázavou:

Po příjezdu do Havlíčkova Brodu jeďte na kruhovém objezdu vpravo směr Kolín.  Pokračujte stále po hlavní silnici až na semafory, kde odbočíte vlevo směr Jihlava. Dál budete pokračovat stále rovně přes 3 semafory, na 4. odbočíte vpravo do ulice Havlíčkova. Jeďte stále po hlavní ulici. Nemocnice bude po zhruba 1 km po pravé straně.

 

Parkování a přístupnost budov

  • Vstup do areálu nemocnice je přes vrátnici z ulice Rozkošská.
  • K jednotlivým budovám se dostanete autem nebo pěšky.
  • Řiďte se šipkami na orientačních tabulích.
  • Zaparkujte na označeném parkovišti.
  • Vjezd do areálu je zpoplatněn - více zde.
  • Pro nástup a výstup z auta můžete zastavit přímo před každým léčebným pavilonem nebo budovou ředitelství.
  • Všechny léčebné pavilony a jsou dobře přístupné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

 Umístění nemocnice na mapě